Oplev en endnu bedre Office 365 integration med NAV 2015

Oplev en endnu bedre Office 365 integration med NAV 2015

Med den nyeste udgave af Microsoft Dynamics NAV er det blevet nemmere at arbejde på tværs af platforme via nye funktioner som f.eks. cloud-baseret Business Intelligence

P360.dk by Columbus

Columbus
Redaktionen
Tags: 
; 09.03.15    : 11:26
Integrationen med Office 365 er blevet forbedret i NAV 2015

Forbedret Office 365 integration

I Dynamics NAV 2015 er integrationen med Office 365 blevet markant forbedret, og dit ERP-system og Office arbejder tættere sammen end nogensinde før. Du kan bl.a. sende dokumenter til Excel og Word og foretage ændringer direkte fra NAV 2015, designe dine egne udskrifter direkte fra Word såsom fakturaer, rykkere, ordrebekræftelser og dokumentrapporter, give hver rapport flere forskellige layouts og skifte mellem layouts når du gennemser, gemmer eller printer en rapport.

Power BI til Office 365 – et cloud-baseret Business Intelligence miljø

Den nye cloud-baserede tjeneste, Power BI, giver jer nye muligheder for intuitiv datadeling og visualisering. Power BI til Office 365 er et cloud-baseret Business Intelligence miljø, der nemt kan installeres, og brugerne har mulighed for at dele rapporter og arbejde sammen, uanset om de er på en computer eller tablet. Med Power BI får I et kraftfuldt redskab til at håndtere virksomhedens data med, I bliver bedre rustet til at træffe de rigtige beslutninger og I får en større forretningsmæssig indsigt i jeres virksomhed. 

Du kan læse meget mere om Microsoft Dynamics NAV 2015 hos Columbus.

Seneste artikler

Hvor ofte har du stået ved en butiksdisk eller en skranke i en lufthavn, eller brugt dyrebar tid mens du ventede på din læge, sygeplejerske eller advokat – mens folk slog information op i forskellige...

Gi forecastingen bedre forutsetninger

Det har været forbeholdt spåkoner med farverige gevandter, kort og krystalkugler at udtale sig om fremtiden. Men ude i virksomhederne prøver vi jo alligevel, og ofte er værktøjet et Excel-ark, hvor...

I virksomheder har de fleste medarbejdere et klart overblik over deres egne arbejdsopgaver, og adgang til de systemer og informationer, de har brug for, for at kunne udføre dem.