Microsoft frigiver stor forårsopdatering til Dynamics CRM

Microsoft frigiver stor forårsopdatering til Dynamics CRM

Mange nye opdateringer til Microsoft Dynamics CRM og Cloud Services.

P360.dk by Columbus

Columbus
Redaktionen
Tags: 
; 04.06.14    : 09:34
Den 2. juni annoncerede Microsoft de nye funktioner i deres store forårsopdatering. CEO i Microsoft Satya Nadella forklarer at den nye versionen er en stor milepæl i virksomhedens cloud-first strategi. I en pressemeddelelse [LINK] beskriver han foranderingerne som "vigtige komponenter i Microsofts Cloud for Business" og Nadella fortsætter, "Gennem innovative forretningsapplikationer i skyen kan virksomhederne bedre gå kunderne i møde og trives i en foranderlig verden". 
 
Den store forårsopdatering inkluderer udrulning af Microsoft Dynamics Marketing and Social Listening. Modulet "Dynamics Marketing" tilbyder tracking af kampagner og nye planlægningsværktøjer, der understøttes af både business intelligence og marketing automation værktøjer på basis af købet af MarketingPilot tilbage i 2012. 
 
Microsoft Social Listening derimod (baseret på købet af NetBreeze i 2013), analyserer i real-time på sociale medier. Tilføjelsen, som er tilgængelig på for on-premise og Cloud-baserede Dynamics løsninger giver marketing indsigt i holdninger omkring brandet og indsigt i, hvordan konkurrenterne agerer på de sociale medier. 
 
Forårsopdateringen indeholder meget mere end marketing tiltag. Service-sektionen i CRM bliver og pudset af og opgraderet. Microsoft har indbygget et nyt "Unified Service Desktop" Dynamics CRM User Interfacet. Der er tale om adskillige nye funktioner, der bygges sammen i ét user interface, hvilket betydeligt reducerer behovet for at skifte mellem views. 
 
 

Seneste artikler

Hvor ofte har du stået ved en butiksdisk eller en skranke i en lufthavn, eller brugt dyrebar tid mens du ventede på din læge, sygeplejerske eller advokat – mens folk slog information op i forskellige...

Gi forecastingen bedre forutsetninger

Det har været forbeholdt spåkoner med farverige gevandter, kort og krystalkugler at udtale sig om fremtiden. Men ude i virksomhederne prøver vi jo alligevel, og ofte er værktøjet et Excel-ark, hvor...

I virksomheder har de fleste medarbejdere et klart overblik over deres egne arbejdsopgaver, og adgang til de systemer og informationer, de har brug for, for at kunne udføre dem.