iPad og Yammer funktionalitet til CRM Online

iPad og Yammer funktionalitet til CRM Online

Den nye iPad-brugergrænseflade er skræddersyet til en sælgers typiske informationer og aktiviteter, og Yammer-mulighederne tilbyder en god og enkelt måde at kommunikere på.

P360.dk by Columbus

Columbus
Redaktionen
; 03.04.14    : 13:58
Den nye iPad-brugergrænseflade er skræddersyet til en sælgers typiske informationer og aktiviteter, og Yammer-mulighederne tilbyder en god og enkelt måde at kommunikere på.

Ifølge en udmeldelse fra Corporate Vice President for Dynamics CRM Bob Stutz har Microsoft frigivet en iPad-brugergrænseflade og Yammer-integration til Microsoft Dynamics CRM Online.

I udmeldelsen forklarer Bob Stutz, at iPad-brugergrænsefladen er skræddersyet til de typiske salgsaktiviteter:

”Denne frigivelse skaber en mobil oplevelse for sælgere med Microsoft Dynamics CRM Online via Safari på en Apple iPad, der kører på IOS 6,0 eller nyere (bemærk at dette ikke er understøttet på Apple iPad mini). Løsningen er skræddersyet til en sælgers typiske informationer og aktiviteter - med adgang til accounts, contacts, leads og opportunities - og har desuden fuld dashboard funktionalitet, såvel som nye Skype-muligheder.”

Han deler desuden sine synspunkter om fordelene ved den opdaterede Yammer-integration:

”De nye Yammer-muligheder tilbyder en god og enkelt måde at kommunikere og samarbejde med andre mennesker på, direkte fra de forretningsløsninger, du bruger hver dag. Nu kan du sende beskeder fra Microsoft Dynamics CRM Online til Yammer og vice versa. Disse beskeder kan være forbundet med dine opportunities, accounts og andre informationer registreret i CRM. Derudover kan du nemt følge leads, accounts, contacts, opportunities og sager, som du er interesseret i eller har ansvaret for. Du kan også deltage i sociale samtaler direkte i Microsoft Dynamics CRM Online via Yammer web og desktop applikationer, samt via apps, der kører på Windows Phone, Apple iPhone og Android mobile enheder.”

For at hjælpe os med at forstå, hvad Microsoft kan tilbyde med den nye iPad-oplevelse, har Anusha Shankar fra Dynamics CRM teamet skrevet en artikel, hvori denne første frigivelse udforskes: http://blogs.msdn.com/b/crm/archive/2013/03/01/crm-for-ipad.aspx

Seneste artikler

Hvor ofte har du stået ved en butiksdisk eller en skranke i en lufthavn, eller brugt dyrebar tid mens du ventede på din læge, sygeplejerske eller advokat – mens folk slog information op i forskellige...

Gi forecastingen bedre forutsetninger

Det har været forbeholdt spåkoner med farverige gevandter, kort og krystalkugler at udtale sig om fremtiden. Men ude i virksomhederne prøver vi jo alligevel, og ofte er værktøjet et Excel-ark, hvor...

I virksomheder har de fleste medarbejdere et klart overblik over deres egne arbejdsopgaver, og adgang til de systemer og informationer, de har brug for, for at kunne udføre dem.